Hi. Zarlis Arrisa Zulkifli here ! :*. If you have time, please check my website : https://twitter.com/#!/ZarlisZulkifli. See You There!
Disclaimer
Welcome to my blog. Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts. Respect is a must. Best-viewed with screen resolutions 1024x768. Enjoy your stay and have fun!
put your site stats here
bold,italic,underlined
Navigations

Profile Blog Links Joined Credits
I am ME
Put Your profile Here. Make it simple and not fugly okay? as long as it is catchy, its okay! :D say what you wanna say,say what you wanna say,say what you wanna say!

Doing...
Feeling : _______
Eating : _______
Doing : _______
Watching : _______
Listening to : _______

Tagboard
Shout mix or cbox? abything just decide for yourself. width="210px"for sure ;)
Daily Reads
Cynna | Cynna | Cynna | Cynna | Cynna

Rotten Things
April 2012 | Mei 2012 |


Music
Music Here!

Nasrul Afifi
Written at Khamis, 12 April 2012 | back to top




Hies reader.. :)
hah ! da tengok kenn gambar tuh.. harini, jalis nak cerwita fasal sorang mamat nieyy .
haaa.. nampak tak laki yang tegah berdiri tuh . alah, yang kat sebelah <-- laki pakai beret tuh .
kayy, mehh sini jalis kenal kann .
NASRUL AFIFI
14 Tahun .
STK .

*ngee* , mehh sini kita start story mory .
nasrul ni x handsome ponggg .  =P (hewhew , fifi.. jangan marah)
jalis kenal dia pongg time kem bomba .
sebelum kitaorang gi kem bomba, kiteorang kena gi Balai Bomba Sungai Pinang dulu.
so, time tuh lahh ! zarlis jumpa dia .  =D
huh ! bayangkan.. time tuh dia kawat betul-2 sebelah jalis .  *wink*
zarlis siap tanya dia lagi  " eh ! kalau nak bukak langkah kaki mana? " (well, zarlis kan tatau malu)
then, bila da hari kem tuh. pehh ! tak sangka pulakk dapat kumpulan ngan dia .
mula-2 memang lha x kamcing. pastu, da lama tuh.. kamcing ahh.
tu ponn sebaikk dia tegur dulu kalau x.. masing-2 senyap .
sumpah, best gila kawan ngan dia.. dia ni suka buad lawak ohh . perut aku da macam nak pecah, sebab asyik gelak jee ..

gelaran speciall yang jalis bagi kat dia :::: FIFI & ADIKDA .
ADIKDA???  asal aku panggil dia adikda?? kayy, sebab dalam kumpulan aku tuh.. dia lha paling TERmuda .
second TERmuda is Zarlis . (dia lahir bulan 11, zarlis lahir bulan 4)
and Fifi paggil zarlis pulak KAKAKDA.

serious aku cakap, fifi ni sweet ohh . time malam kebudayaan, hujan lebat gila-2
then, zarlis jumpa lahh dia .. then dia cakap " kau x sejuk ke?"
pastu zarlis cakap sejuk lahh . pastu, dia bagi sweater dia kat zarlis .    0_0
and bayak lagi lhaa ..
dia ni macam P. A jalis pong ada,, zarlis sohh buat tuh .. dia buat tuhh . zarlis soh buat ni ,, dia buat ni ..
(jahat kan) . tapi dia x dayus ehhh .

kayy, sekarang nieyy .. dia macam sedikit annoying  ohh . geram je aku gan dia
bila dia IM zarlis . zarlis mesti cakap "da ! x yah IM aku, kau IM aku buat sakit hati jee" <-- kejam kan .
tapi... dia x penah amek hati . sebalikya dia mintak maaf kat zarlis .
jujur zarlis cakap , bila dia mintak maaf zarlis mesti ketawa .
yelahh, sebab nanti dia CUAKK . then muka dia, sumpah x leh bla  XD
but, bila difikir-fikir kann ,, zarlis rasa bersalah ohh ngan dia .    =')


P/S : fifi kata dia ada gambar time malam kebudayaan . time aku menari dengan dia . kayy, fifi ! aku harap sangat birthday aku . kau bagi gambar tuh sebagai hadiah aku  =)